Cbox IRDKFM

Penubuhan IRDK FM


Memandangkan facebook group IRDK mendapat sambutan ramai dgn follower melebihi 100k. saya terpanggil untuk melebarkan sayap ke radio pula.



Penubuhan radio streaming IRDK yg betujuan menyampaikan info2 semasa dikawasan setempat serta info2 dalam negara dan juga luar negara dengan lebih berkesan lagi. Disamping itu juga ia turut sama mempromosikan lagu2 terbaru atis2 tempatan dan juga antarabangsa. Juga boleh dijadikan tempat tempat mengasah bakat anak2 muda dalam bidang penyampaian radio.

Radio ini dipancarkan secara dalam talian. Bermaksud hanya boleh didengar menggunakan internet melalui komputer dilaman blog irdk atau dgn telefon pintar sahaja. Itu sahaja sedikit penerangan ringkas. Semoga dengan adanya radio dan konti tetap ini dapat memberi munafaat untuk semua.

Disamping itu juga dapat dijadikan tempat berkumpul anak muda kita sbg pusat kerja2 sukarela yg dianjurkan. Diradio juga kita akan memberi tip2 dan nasihat yg berguna untuk merealisasi kearah masyarakat yg penyayang .IRDK FM memulakan siaran percubaan yg pertama pada 16 jan 2016 pada pukul 10 malam

powered by iRdK
~ page Irdk FM sumber hiburan dan informasi terkini
~ website http://irdknews.blogspot.my/
~ fb group IRDK (kelantan) Breaking News & Daily Traffic Information